Kontakt
Sekretarka medyczna: 261472321 email: sekretarka-laryngologia@107sw.mil.pl
Dyżurka pielęgniarek: 261472899
Ordynator: 261472303
Pielęgniarka oddziałowa: 261472313
Pokój lekarski: 261472897
 

Dokumenty dla pacjenta

 

Kadra oddziału

Ordynator: lek. Andrzej Łańcucki, specjalista II stopnia z otolaryngologii
Pielęgniarka oddziałowa: mgr Iwona Kępska
Sekretarka medyczna: Sylwia Gwardzik
Lekarze: lek. Arkadiusz Jóźwik – II stopnia z otolaryngologii
12 pielęgniarek

 

Zakres działalności

  • Adenotomia (usunięcie migdałka gardłowego) powyżej 3 roku życia
  • Tonsillotomia (ścięcie przerośniętych migdałków podniebiennych)
  • Tonsillectomia (wyłuszczenie migdałków podniebiennych)
  • Operacja plastyczna skrzywionej przegrody nosa
  • Usunięcie polipów nosa
  • Operacje zatok szczękowych
  • Operacje zatok czołowych
  • Operacje ucha środkowego
  • Zabiegi mikrochirurgiczne krtani
  • Bronchoskopia
  • Ezofagoskopia
  • Torbiele wrodzone szyi
  • Operacje plastyczne nosa zewnętrznego
  • Operacje plastyczne małżowin usznych
  • Videoendoskopia (krtani, uszu)
  • FESS endoskopowa operacja zatok
  • audiometria mowy
  • diagnostyka słuchu

 

Struktura oddziału

W strukturach oddziału znajduje się blok operacyjny sale pooperacyjne oraz sale chorych ( 2, 3, 4 łóżkowe) oraz sala dziecięca.

Oddział posiada 2 pracownie: Audiometryczną i ENG (pracownia narządu równowagi)

Dzieci przez całą dobę mogą przebywać w oddziale z opiekunem.

 

Ważne!

Skierowanie daje pacjentowi prawo do wpisania się wyłącznie na jedną listę oczekujących!

Obowiązki pacjenta

Pacjent, który nie może stawić się w poradni lub zrezygnował ze świadczenia opieki zdrowotnej jest obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym świadczeniodawcę.

Pacjent powinien także powiadomić śiwadczeniodawcę o wszelkich zmianach adresu, numeru telefonu, adresu poczty elektronicznej, które podał przy wpisywaniu się na listę oczekujących.

Brak aktualnych informacji utrudni lub uniemożliwi świadczeniodawcy kontakt z pacjentem, np. z powodu zmiany planowanego terminu udzielenia świadczenia. W razie pogorszenia stanu zdrowia pacjenta, które może wskazywać na potrzebę wcześniejszego udzielenia świadczenia, pacjent jest zobowiązany poinformować o tym świadczeniodawcę. Wówczas, ze względów medycznych, należy odpowiednio skorygować termin udzielenia świadczenia.

Podstawą przesunięcia na liście jest wtedy zaświadczenie lekarskie, adnotacja lekarza kierującego na skierowaniu lub osobista kwalifikacja przez świadczeniodawcę ( przy zgłoszeniu osobistym)

 

Galeria zdjęć